Kakasos diákok a testmódosításról forgattak kisfilmet. Az alkotás a Nemzeti Tehetség Program Filmes tehetségműhely középiskolás fiataloknak pályázat keretében jött létre.
Nézzétek meg az eredményt!
Támogatók:
Kakasos diákok a testmódosításról forgattak kisfilmet. Az alkotás a Nemzeti Tehetség Program Filmes tehetségműhely középiskolás fiataloknak pályázat keretében jött létre.
Nézzétek meg az eredményt!
Támogatók:
Az országban elsők között nyújtottuk be, és mára elfogadták alternatív kerettantervünket. A Köznevelési Törvény lehetővé teszi, hogy egy iskola eltérjen a központi kerettantervből, és sajátot dolgozzon ki. Erről az eredményről a HÍR24 is beszámolt. A dokumentumaink között már elérhető az alternatív kereattanterv a „különleges bánásmódot igénylő – ún. ZK” diákok számára, amely 2013. szeptemberétől fogja […]
2010 óta Regisztrált Tehetségpontként kapcsolódik iskolánk az országos tehetségsegítés rendszerébe. Több módszerrel (kompetenciatérkép, mentorálás), több területen (színjátszás, tánc, jóga, játék klub, kortárssegítés) figyeljük, keressük a tehetségeket, és próbáljuk a kibontakozásban támogatni őket. Az eltelt három év munkáját és eredményeit díjazta a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége. Az akkreditációval együttjáró dísztáblát szeptemberben ünnepélyes keretek között fogják átadni nekünk. […]
Iskolánk diákja, Pósa András, rövidfilmjével megnyerte a hétvégén megrendezett CinemArt Filmfesztivál fődíját. A verseny különlegessége, hogy miután szombat reggel a verseny helyszínén nyilvánosságra hozták a kötelező képi elemeket, a versenyzőknek az alkotások kitalálására, leforgatására és elkészítésére mindössze 24 óra állt rendelkezésre.
A Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége által meghirdetett „Tizenkettő nem egy tucat!” pályázat keretében készítettünk tehetséges fiatalokról fotókkal illusztrált portréinterjúkat és kisfilmeket. Bemutatjuk az alábbi ifjú tehetségeket:
A médiás szakképzésünk diákjai kisfilmet készítettek a Trafó Kortárs Művészetek Házáról. Idézünk a Trafó hivatalos blogjából:
Gyorsan változó világunkban mindenki számára egyre szembetűnőbb lett az efféle fura gyerekek szaporodó tömege. Hogy kik is ők, milyenek valójában, arra az elmúlt időszakban több, különböző nézőpontú tudományos munka született. Az iskola alapítása óta eltelt idő alatt mi is folyamatosan keressük, kutatjuk, kik is a mi diákjaink. Miben, mennyiben különböznek azoktól, akiknek egyenes az útjuk, […]