2020. október 10-én az AVKF és a Szabad Iskolákért Alapítvány szervezésében online konferencia zajlott Változás, megújulás az iskolában címmel. A jelenlegi helyzetben különösen fontos, hogy a pedagógus szakma képviselői és szakértői hallassák a hangjukat, megoszthassák egymással tapasztalataikat, ötleteiket és dilemmáikat: nem is csoda, hogy kiemelten nagy érdeklődés övezte a rendezvényt. Az eseményen a Zöld Kakas Líceum igazgatója, Kerényi Mari is képviseltette magát a “30 év: hagyományépítés és változás egyidejűsége” című szekcióban.
Konferencia az oktatásban zajló változásokról
Kategóriák
Címkék
Csoport hírek
Zöld Kakas Líceum Szg.
Zöld Kakas Líceum Kft.
ZKK
NapKovi Alapítvány
Kapcsolódó hírek
Kerényi Mari írása a Menedzserpraxis legfrissebb számában
Alternatív kerettanterv helyett egyedi megoldások címmel indult egy sorozat a Menedzserpraxis című lap hasábjain. A szerző, Kerényi Mari azt igyekszik bemutatni, hogyan alkalmazkodnak a korábban alternatívként jegyzett iskolák az új NAT támasztotta elvárásokhoz, lehetőség szerint megőrizve a rájuk jellemző arculatot. „Az írások – mondja Kerényi Kari – nem titkoltan segítséget kívánnak nyújtani ahhoz, hogy a kollégák […]
Kicsit máshogy, de most is együtt
Kedves diákunk! A járványügyi intézkedések betartása érdekében kicsit változnak a kommunikációs tereink. A legfontosabb viszont változatlan: foglalkozásaink, projektjeink továbbra is zavartalanul működnek, van tanítás! Arról, hogy a te csoportodban hogyan is zajlik ez, a csoportvezetődtől kaphatsz információkat. Keresd bátran, ha kérdésed van!
Szülői műhely decemberben is!
Pro Facultate Ferencváros
Olvastad már?
Műhelybeszélgetés a tanulás útjairól – kapcsolódj be Zoomon!
Vannak-e atipikus gyerekek, vagy mindenki az?
Melyek az atipikus gyerekek (tehetségek) fő jellemzői?
Milyen az atipikus gyerekek számára otthont teremtő iskola?
Hogyan lehet nyomon követni a személyenként különböző tudás-, képesség- ill készségkonstrukciókat?
SLR-profil előállítása – a beszélt nyelv érzelmi mélyrétegei feltárása konkrét személyeknél.