Benne voltunk a mai Metropol újságban, Oldja a feszültséget a tanulmányi siker címmel közöltek rólunk cikket, amelyben megszólaltatták Kerényi Marit, iskolánk igazgatóját is. Aki biciklivel jár, itt elolvashatja.

Együtt utaztunk a metrón, észrevettél minket?
Benne voltunk a mai Metropol újságban, Oldja a feszültséget a tanulmányi siker címmel közöltek rólunk cikket, amelyben megszólaltatták Kerényi Marit, iskolánk igazgatóját is. Aki biciklivel jár, itt elolvashatja.
Kategóriák
Csoport hírek
Zöld Kakas Líceum Szg.
Zöld Kakas Líceum Kft.
Kapcsolódó hírek

Elfogadták a Zöld Kakas alternatív kerettantervét
Az országban elsők között nyújtottuk be, és mára elfogadták alternatív kerettantervünket. A Köznevelési Törvény lehetővé teszi, hogy egy iskola eltérjen a központi kerettantervből, és sajátot dolgozzon ki. Erről az eredményről a HÍR24 is beszámolt. A dokumentumaink között már elérhető az alternatív kereattanterv a „különleges bánásmódot igénylő – ún. ZK” diákok számára, amely 2013. szeptemberétől fogja […]

Oktatási magazinműsor a Kakasról
Múlt héten iskolánkban forgatott az Echo TV oktatási magazinjának, Az oktatás világának stábja. Több munkatársunk és diákunk is megszólaltatták, illetve már-már feledésbe merült, archív iskolai felvételeket is felhasználtak. Tegnap este került adásba a műsor, már online is megtekinthető. Nekünk nagyon tetszik a végeredmény, reméljük, Nektek is fog!

Kerényi Mari írása a Menedzserpraxis legfrissebb számában
Alternatív kerettanterv helyett egyedi megoldások címmel indult egy sorozat a Menedzserpraxis című lap hasábjain. A szerző, Kerényi Mari azt igyekszik bemutatni, hogyan alkalmazkodnak a korábban alternatívként jegyzett iskolák az új NAT támasztotta elvárásokhoz, lehetőség szerint megőrizve a rájuk jellemző arculatot. „Az írások – mondja Kerényi Kari – nem titkoltan segítséget kívánnak nyújtani ahhoz, hogy a kollégák […]

Atipikus tehetséggondozás – Kerényi Mari és Braun József közös írása
Gyorsan változó világunkban mindenki számára egyre szembetűnőbb lett az efféle fura gyerekek szaporodó tömege. Hogy kik is ők, milyenek valójában, arra az elmúlt időszakban több, különböző nézőpontú tudományos munka született. Az iskola alapítása óta eltelt idő alatt mi is folyamatosan keressük, kutatjuk, kik is a mi diákjaink. Miben, mennyiben különböznek azoktól, akiknek egyenes az útjuk, […]