
Boldog Új (tan)Évet!



Atipikus tehetséggondozás – Kerényi Mari és Braun József közös írása
Gyorsan változó világunkban mindenki számára egyre szembetűnőbb lett az efféle fura gyerekek szaporodó tömege. Hogy kik is ők, milyenek valójában, arra az elmúlt időszakban több, különböző nézőpontú tudományos munka született. Az iskola alapítása óta eltelt idő alatt mi is folyamatosan keressük, kutatjuk, kik is a mi diákjaink. Miben, mennyiben különböznek azoktól, akiknek egyenes az útjuk, […]

1% a ZK diákjainak
Ha szívesen adnád az adód 1%-át a megszokott helyett valami atipikusra, támogasd a Zöld Kakas Líceum atipikus diákjait! NapKovi Alapítvány adószám: 18131794-1-41

Nyolcadikosok felvételi eredményei

Hasznos tudnivalók a digitális munkarendről
Online munkarend, maszk, kézmosás, türelem!

A Kakas tényleg zöld: így állunk a növényekhez
A Zöld Kakas egyik büszkesége a kertje: nem túl nagy, de vannak benne rózsák, termő cseresznyefa, saját építésű komposztáló fűszerkerttel. A földszinti ablakokban virágládák, és van néhány nagy cserép leanderünk is, amelyek télen az aulában üdögélnek, nyáron pedig kiköltöznek. A belső tereink is tele vannak növényekkel. Nem ritka, hogy ha egy munkatársunk otthoni szobanövénye kinövi […]

Műhelybeszélgetés a tanulás útjairól – kapcsolódj be Zoomon!
Vannak-e atipikus gyerekek, vagy mindenki az?
Melyek az atipikus gyerekek (tehetségek) fő jellemzői?
Milyen az atipikus gyerekek számára otthont teremtő iskola?
Hogyan lehet nyomon követni a személyenként különböző tudás-, képesség- ill készségkonstrukciókat?
SLR-profil előállítása – a beszélt nyelv érzelmi mélyrétegei feltárása konkrét személyeknél.