Graffiti-projekt, sajtóvisszhanggal
Jóvátételnek indult, aztán az idei tanév legnagyobb projektje lett belőle
Atipikus tehetséggondozás – Kerényi Mari és Braun József közös írása
Gyorsan változó világunkban mindenki számára egyre szembetűnőbb lett az efféle fura gyerekek szaporodó tömege. Hogy kik is ők, milyenek valójában, arra az elmúlt időszakban több, különböző nézőpontú tudományos munka született. Az iskola alapítása óta eltelt idő alatt mi is folyamatosan keressük, kutatjuk, kik is a mi diákjaink. Miben, mennyiben különböznek azoktól, akiknek egyenes az útjuk, […]
Kerényi Mari írása a Menedzserpraxis legfrissebb számában
Alternatív kerettanterv helyett egyedi megoldások címmel indult egy sorozat a Menedzserpraxis című lap hasábjain. A szerző, Kerényi Mari azt igyekszik bemutatni, hogyan alkalmazkodnak a korábban alternatívként jegyzett iskolák az új NAT támasztotta elvárásokhoz, lehetőség szerint megőrizve a rájuk jellemző arculatot. „Az írások – mondja Kerényi Kari – nem titkoltan segítséget kívánnak nyújtani ahhoz, hogy a kollégák […]