![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2022/08/IMG-5388-1-scaled.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2022/10/DSCN6075-scaled.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2022/09/james-x-iKjU9yHTEg0-unsplash-scaled.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2022/06/IleneJ-201925010325823329None-1618x1080.jpg.optimal.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2022/03/memes-for-kids-14.png)
![](/images/backgrounds/placeholder.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2020/10/rajza.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2021/11/HelloParents.jpg)
![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2021/02/IMG_3853.jpg)
Műhelybeszélgetés a tanulás útjairól – kapcsolódj be Zoomon!
Vannak-e atipikus gyerekek, vagy mindenki az?
Melyek az atipikus gyerekek (tehetségek) fő jellemzői?
Milyen az atipikus gyerekek számára otthont teremtő iskola?
Hogyan lehet nyomon követni a személyenként különböző tudás-, képesség- ill készségkonstrukciókat?
SLR-profil előállítása – a beszélt nyelv érzelmi mélyrétegei feltárása konkrét személyeknél.
2021.02.03
Bővebben![](https://admin.zoldkakas.hu/wp-content/uploads/2020/10/rajza.jpg)