#pandémia

Műhelybeszélgetés a tanulás útjairól – kapcsolódj be Zoomon!
Vannak-e atipikus gyerekek, vagy mindenki az?
Melyek az atipikus gyerekek (tehetségek) fő jellemzői?
Milyen az atipikus gyerekek számára otthont teremtő iskola?
Hogyan lehet nyomon követni a személyenként különböző tudás-, képesség- ill készségkonstrukciókat?
SLR-profil előállítása – a beszélt nyelv érzelmi mélyrétegei feltárása konkrét személyeknél.







Munkarend a következő 30 napban
A világjárvány elleni védekezésre vonatkozó minden rendelkezést betartva iskolánk munkarendje a következő időszakban a szokásostól kicsit eltérően alakul.

Kicsit máshogy, de most is együtt
Kedves diákunk! A járványügyi intézkedések betartása érdekében kicsit változnak a kommunikációs tereink. A legfontosabb viszont változatlan: foglalkozásaink, projektjeink továbbra is zavartalanul működnek, van tanítás! Arról, hogy a te csoportodban hogyan is zajlik ez, a csoportvezetődtől kaphatsz információkat. Keresd bátran, ha kérdésed van!


Konferencia az oktatásban zajló változásokról
2020. október 10-én az AVKF és a Szabad Iskolákért Alapítvány szervezésében online konferencia zajlott Változás, megújulás az iskolában címmel. A jelenlegi helyzetben különösen fontos, hogy a pedagógus szakma képviselői és szakértői hallassák a hangjukat, megoszthassák egymással tapasztalataikat, ötleteiket és dilemmáikat: nem is csoda, hogy kiemelten nagy érdeklődés övezte a rendezvényt. Az eseményen a Zöld Kakas […]

Kerényi Mari írása a Menedzserpraxis legfrissebb számában
Alternatív kerettanterv helyett egyedi megoldások címmel indult egy sorozat a Menedzserpraxis című lap hasábjain. A szerző, Kerényi Mari azt igyekszik bemutatni, hogyan alkalmazkodnak a korábban alternatívként jegyzett iskolák az új NAT támasztotta elvárásokhoz, lehetőség szerint megőrizve a rájuk jellemző arculatot. “Az írások – mondja Kerényi Kari – nem titkoltan segítséget kívánnak nyújtani ahhoz, hogy a kollégák […]